زمان جاري : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 2:49 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / گفتگوی آزاد / نامزد ایرانی سوپرمدل روسی
ارسال پاسخ جديد
نامزد ایرانی سوپرمدل روسی
تعداد بازدید: 46
dr18 آفلاين

ارسال‌ها : 114

عضويت:22 /3 /1394

نامزد ایرانی سوپرمدل روسی

ایرینا شایک سوپرمدل جذاب روسی دنیای فشن، امشب با پست این عکس در اینستاگرام خود با چند میلیون فالوور، از علی کاووسی مدیر ایرانی برنامه*هایش به عنوان نامزد جدیدش یاد کرد.
وی نوشت: این مرد رو حتی بیشتر از غذای روزانه*ام دوست دارم! ایرینا چندی پیش پس از سال*ها رابطه، از نامزدش کریس رونالدو ستاره فوتبال رئال مادرید جدا شد که با حاشیه*ها و جنجال*های بسیاری همراه بود.









کارگاه خانوادگی سفال









عاقبت عکس گرفتن دختر جوان با ببر در تایلند!


دقیقا زمانیکه که \"ایزابل برنان\" پشت سر یک ببر برای گرفتن عکس می نشیند مورد حمله ببر قرار می گیرد و ببر زانوی ایزابل را با دندانها و پنجه مرگبار خود بر روی زمین می کشد.




او در مقابل خواهر خود که همسفر وی در این کشور توریستی بود توسط ببر اسیر شده بود و در نهایت نگهبانان معبد با داروی بیهوشی ببر را بی هوش و ایزابل دانشجوی بریتانیایی ساکن یورک شایر را آزاد می کنند. وی با زخم های ۴ اینچی بخیه زده می شود به توصیه پزشکان وی نمی توانند بدون عصا راه برود.







ارزان*ترین شاسی بلند در راه ایران

لیفان ایکس ۵۰









خودکشی زن جوان در آذربایجان غربی !

یک زن اشنویه*ای بعد از ظهر ۱۳ خرداد با حلق*آویز کردن به زندگی خود پایان داد. این زن ۲۱ ساله که تاکنون دو ازدواج ناموفق و از یکی از همسران قبلی یک دختر سه ساله داشته است، در مطب داندانپزشکی به عنوان منشی مشغول فعالیت بوده که به علت فشار روانی یک شرور محلی، در منزل خود اقدام به خودکشی کرده است.





این شرور که «سلیمان.ر» نام دارد و دارای محکومیت کیفری و ۱۱پرونده شرارت در دستگاه قضایی است، از چند ماه پیش به متوفی پیشنهاد ازدواج داده بود ولی او جواب رد داده که به دنبال این رد پیشنهاد، شرور دو بار در محل کار متوفی برای او مزاحمت ایجاد کرده و وی را مورد فشار روانی قرار داده؛ به طوری که متوفی در آخرین پیامک خود به شرور اعلام کرده که اگر دست از سرش برندارد به زندگی خود پایان می*دهد که این کار را نیز انجام داده است.



به گفته مقامات انتظامی، متأسفانه این زن در روز حادثه به جای تماس با نیروی انتظامی به این اقدام نسنجیده دست زده است.


در پی شکایت خانواده این زن، شرور مورد نظر دستگیر شده و هم*اکنون در بازداشت به سر می*برد.







تخریب باغ رستوران و بناهای غیرمجاز – مهرشهر








اعلام جدیدترین نرخ کارواش*








خوشحالی پیکه و همسرش بعد از دریافت جام








شگرد راننده مینی بوس برای جریمه نشدن!







کنایه توئیتری دیپلمات بدحجاب هلندی


اسخاکه پس از بازگشت به کشورش در دیروز در توئیترش نوشته: «نحوه پوشش ما تنها تفاوتمان نیست… چرا به مردم اجازه ندهیم خودشان تصمیم بگیرند؟»











ستاره تیم فوتبال بارسلونا در اولین روز از اقامتش در دوحه قطر معادل ۴۵۰ هزار دلار سود خالص داشت.




ژاوی هرنادز بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال بارسلونا پس از جدایی از این تیم راهی السد قطر شده تا باقی عمر فوتبالی خود را با لباس این تیم قطری تجربه کند. این بازیکن بزرگ دو هفته قبل از تاریخ هماهنگ شده راهی قطر شده است اما این حضور زودتر از موعد بی دلیل نبوده و ژاوی در اولین روز از زندگی قطری خود معادل ۴۵۰ هزار دلار به جیب زده است.




بیش از ۴ حامی مالی بزرگ عربی در از فرودگاه بزرگ دوحه تا نشست خبری این بازیکن در فدراسیون فوتبال قطر در پوشش تصویری زنده برای بیش از ۴۰ شبکه ورزشی بین المللی حضور داشتند و گفته می*شود حداقل ۲۰۰ هزار دلار از این محل نصیب فدراسیون فوتبال قطر و مدیربرنامه*های ژاوی شده است.








عکس برگزیده یونسکو از بدرقه امام(ره)


جمعه 22 خرداد 1394 - 22:11
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: